Skip to the content

Wat doet ExpertCare?

'Het onmogelijke thuis mogelijk maken’. Dat is de kern van ExpertCare. Veel verpleegkundige zorg die in ziekenhuizen wordt gegeven, kunnen wij thuis bieden. Of zo thuis mogelijk in Villa ExpertCare. Waar ouders gewoon bij hun zieke kind kunnen verblijven.

Bij alles wat wij doen, doen wij dat met ons hart. Dit begint bij de intake in het ziekenhuis met een warme overdracht. Zo weten wij zeker dat een cliënt veilig naar huis gaat. In het werk wat we doen lijkt het heel voor de hand liggend om iets te betekenen voor mensen en de kwaliteit van leven. Maar juist de kleine dingen die je met veel liefde doet, zijn betekenisvol. Wat ons betreft is verplegen meer dan technisch handelen. Verplegen doe je met je hart. Onze grootste drive is iets betekenen voor mensen. Kleine dingen die je met veel liefde doet, zijn betekenisvol. Zolang wij zien dat er nog groepen patiënten in ziekenhuizen liggen waar ExpertCare iets voor kan betekenen, gaan wij ervoor om het onmogelijke mogelijk te maken. Thuis of zo thuis mogelijk, maar altijd met hart voor onze cliënten.

En toen kwam de samenwerking met Echt

Wij waren twee jaar geleden op zoek naar een nieuwe partner voor onze mobiele telefonie en we hadden al goede ervaringen met Echt als partner voor onze iPads. We waren heel tevreden over de samenwerking met jullie dat we daarna alleen maar zijn gaan uitbreiden. Voordat we met Echt in zee gingen, werkten we met een andere partij. Maar de samenwerking verliep anders dan dat wij van onze partners vragen, zodoende zijn wij op zoek zijn gegaan naar een andere partij, een betrouwbare partij.

Waar helpt Echt jullie allemaal bij?

Op dit moment zijn het de mobiele abonnementen van de iPads, mobiele telefonie en wij hebben Mobile Iron en Look Out bij Echt aangeschaft om zeker te zijn van een veilige werkomgeving. Sinds kort zijn wij ook druk met de overgang naar een Cloud omgeving. De Google Cloud, de G-Suite, Chromebooks en Chromeboxen. We zitten er middenin en tot op heden gaat dit goed. Het mag natuurlijk altijd sneller, maar er moet best wel wat gepuzzeld worden op de achtergrond. De collega’s merken er nog niet heel erg veel van, tot nu toe zijn ze alleen gewisseld naar een andere mailprovider. Dat is allemaal prima verlopen.

In eerste instantie wilde wij zelf proberen de overstap naar Google Cloud zelf te realiseren, maar het is toch allemaal wat lastiger gebleken dan dat we dachten. Vandaar dat we de hulp van Echt gevraagd hebben. Binnen twee weken willen we nu ook de Chromebooks uitrollen. Vervolgens moeten al onze gegevens van de server naar de cloud en kunnen we ook op kantoor gebruik maken van Google Cloud met bijhorende Chromebox.

Hoe ziet de toekomst er voor jullie uit?

Voorlopig is de overgang naar Google Cloud even het laatste ICT project voor ons. Het zijn behoorlijke veranderingen voor de teams in de wijk en nog meer wijzigingen in zo’n korte tijd lijkt ons niet wenselijk. We gaan er nu eerst voor zorgen dat dit traject soepel verloopt en iedereen zo snel mogelijk vertrouwd gaat raken met de nieuwe manier van werken. Daarna zien we weer verder.

Wat zou Echt kunnen doen om de samenwerking te verbeteren?

Ik zou het ‘Echt’ niet weten, mooi woordgrapje. Ik heb een hele goede relatie met de mensen van Echt, voornamelijk met Jeffrey en Jan-Willem met wie ik een hele goeie klik heb. Er wordt altijd snel gereageerd, alles wordt snel opgepakt dus wij zijn heel erg tevreden. Ook de informatiebijeenkomsten die Echt organiseert vind ik een pré. Bij Echt heb je niet het gevoel dat je een nummertje bent, je wordt persoonlijk benaderd en ze maken tijd voor je. Je hebt vaste aanspreekpunten, er wordt serieus naar je geluisterd en er wordt altijd een oplossing gevonden voor de problemen.

Wat zou je advies zijn aan partijen die ook op zoek zijn naar ICT-ondersteuner?

 

Mijn advies zou zijn om een goed vergelijk te maken tussen diverse partijen. Doe navraag bij connecties en zakenrelaties van deze partijen. Neem de tijd om te bedenken wat er allemaal moet gebeuren en ga niet over één nacht ijs.
“Echt”, bedankt voor de samenwerking en het wederzijdse vertrouwen.

Peter Verhoef

We helpen u graag

Contact

Heb je ondersteuning nodig voor niet standaard ICT vraagstukken? Neem dan contact met ons op en we komen graag bij je langs!