Skip to the content

Echt Support

Bij Echt doen we er alles aan om zorgverleners probleemloos digitaal te laten werken. Wanner er dan toch iets mis gaat, willen we de zorgverlener zo snel mogelijk weer aan het werk helpen.

Dat doen we op verschillende manieren, in lijn met hoe de zorgorganisatie is georganiseerd. Support van Echt kent verschillende manieren van ondersteuning.

Directe support voor zorgverleners
Uw zorgverleners staan in directe verbinding met onze support medewerkers. Ons team is er op ingericht dat 85% van de vragen ons telefonisch bereikt. Daarnaast is het ook mogelijk om vragen per mail aan ons voor te leggen.
We ondersteunen vragen met betrekking tot hardware, waaronder iPads, Chromebooks, smartphones, laptops, printers en Wifi. Daarnaast wordt er ook inhoudelijke ondersteuning geboden voor gebruikers van Puur, het ECD van Ecare Services. Google diensten en Beveiliging.

Ondersteuning van uw eigen Serviceteam(s)
Zorgverleners staan in directe verbinding met uw eigen serviceteam(s). Echt opereert op de achtergrond ter ondersteuning van deze serviceteam(s) door vragen over te nemen die niet zelf kunnen worden beantwoord met betrekking tot hardware.