Skip to the content
Zorg support

Support

We weten dat het enorm belangrijk is voor zorgprofessionals om altijd in contact kunnen komen met iemand die ze direct verder helpt. Daarom zijn we op meerdere manieren voor jullie te bereiken.

Neem contact met ons op als je hulp nodig hebt, met vragen zit, of gewoon eens zin hebt om bij te praten met een kop koffie ;-).

Telefonisch contact

Voor support kun je bellen met onze
Supportdesk op het nummer:

+31 (0)88 488 0080

Contact per mail

Op e-mail reageren we binnen
een werkdag.

support@echtmetzorg.nl

Support op afstand

Om je nog beter van dienst te kunnen zijn bieden wij ook support op afstand. We maken daarbij gebruik van Teamviewer, zodat we eenvoudig met je mee kunnen kijken.

Nadat je via onderstaande button het programma Teamviewer hebt gedownload kun je telefonisch contact met ons opnemen. Teamviewer geeft bij iedere sessie een uniek en persoonlijk ID. Deze kun je doorgeven aan een van onze medewerkers zodat we eenvoudig en op afstand ondersteuning kunnen bieden.

Download teamviewer

Veelgestelde vragen

Vind hier het antwoord op veelgestelde vragen.

  • Verwijder de cookies in jouw internet browser.
  • Controleer of je geen typfout hebt gemaakt. Je moet altijd het website adres intypen in de adresbalk en niet zoeken in Google
  • Sluit alle apps af (dit doe je door twee keer snel op home-button drukken gevolgd door alle miniatuur-afbeeldingen omhoog te slepen)
  • Controleer of je de meest recente iOS versie op de iPad hebt staan. Je kunt controleren of er een update mogelijk is.
    • Ga hiervoor naar: instellingen - algemeen - software update, Als er een update beschikbaar is zorg dan dat je verbonden bent met wifi en de iPad voldoende is opgeladen voordat je de iOS versie update.
  • Blijven problemen aanhouden? Schakel dan het toestel uit en vervolgens weer aan.
  • Biedt een van bovenstaande oplossingen geen uitkomst? Noteer dan het iPadnummer die op de achterkant van je iPad staat en neem contact op met onze support afdeling.
  • We kunnen helpen met Teamviewer/Chrome Remote Desktop
  • Zorg ervoor dat het apparaat en de printer beiden verbonden zijn met hetzelfde wifi netwerk.
  • Kun je wel uitgaand bellen maar geen gesprekken ontvangen?
    • Probeer dan alle doorschakelingen eraf te halen door te bellen naar ##002#. Daarnaast kun je controleren of de functie ´niet-storen´ op je smartphone uit staat?
  • Kun je zowel niet bellen als gebeld worden?
    • Controleer dan of je simkaart wel ontgrendeld is met de pincode.
  • Op jouw toestel werkt het wifi niet meer?
    • Probeer om met een ander apparaat contact te maken met hetzelfde wifi-netwerk?
      Werkt dat wel? dan ligt het aan het apparaat, heeft ook dit apparaat problemen dan zijn er problemen met je WIFI-netwerk.

Neem contact op met de support afdeling of stuur een mail naar support@echtmetzorg.nl of bel met +31 (0)88 488 00 80